title

初音ミク 「マジカルミライ 2025」 in SENDAI
オリジナルグッズ付宿泊プラン
Hatsune Miku “Magical Mirai 2025" in SENDAI
Accommodation Plan with exclusive original goods

〜オプション〜
★ ライブチケット(指定席)+企画展チケット ★

申込受付期間
2025年4月21日(月)17:00 - 2025年5月9日(金) 12:00(正午)

- Option -
Live ticket (specified seat) + Exhibition Ticket

Application period
Monday, April 21, 2025, 17:00 (JST) - Friday, May 9, 2025, 12:00 noon (JST)


◇お申込みにあたって(必ずお読みください)
  • お申込みは先着順受付となります。 ※抽選ではございません。
    締切日前であっても満員になり次第募集を締切らせていただきます。
  • お申込みは1回につき、1プランのみお申込みいただけます。
    お申込み人数が1名の場合はシングル利用のみ、2名の場合はツイン利用のみとなります。
    (1回のお申込みで2名分・シングル2部屋や、1名申込みでツイン1部屋のお申込みはできません)
  • 同一プランにはお一人様1回までお申込みいただけます。
    お一人様で同一プランを2回以上お申込みの場合はお取消しとさせていただきます。
  • お申込みの完了には、クレジットカード決済が必要です。
    お手元にクレジットカード(VISA、Mastercard、JCB又はAMEXのみ)をご用意の上、お申込みください。

    VISA    Master Card    JCB    American Express

  • 入力ミスによるエラー、カード会社による決済不能の場合は、お申込みが完了しません。
  • クレジットカード決済以外のお支払いはお受けできかねます。
  • プラン変更および部屋タイプ(ツイン・シングル)の変更については、再度お申込みが必要となります。
    再申込完了後、もとのプランのお取消しをご自身で「マイページ」からお願いいたします。(お申込締切日時の5月9日(金) 12:00 (正午)まで可能)
  • 代表者のお名前以外のご入力情報はマイページからご自身で修正可能です。(7月9日(水) 17:00まで可能)
    マイページにログインし、ご確認・修正ください。
  • オプション申込みを伴わない連泊希望については、メールにてご連絡ください。
  • ご自身で別途手配いただいた宿泊予約(booking.com、agoda、じゃらん、楽天他など)を弊社の宿泊プラン予約と同室で連泊にするリクエストは弊社では承れません。
    ご宿泊日の1週間前を目安に、ご自身でホテルへ直接ご連絡いただき、同室で連泊ご希望の旨お伝えください。
    (お部屋カテゴリー違い等でお部屋移動が必要となる場合がございます。予めご了承ください。)
  • 申込ID・パスワードは、お申込み情報入力完了時に付与されます。
    お申込内容の確認には、申込ID・パスワードが必要です。紛失されないようご注意ください。
  • お申込みの登録が完了しましたら、「予約申込受付通知」メールが送られます。
    ※受付通知が送られた時点で予約はお取りできましたが、契約は成立していませんのでご注意ください。
    24時間以内に到着しない場合は、メールにてご連絡ください。
  • お申込みの登録に続けてお支払い(クレジットカード決済)にお進みください。
    または、「予約申込受付通知」に記載のご案内を必ずお読みいただき、クレジットカード決済にお進みください。
    クレジットカード決済が完了しましたら、「申込完了通知」が送られます。
    通知が届きましたら、お申込みの手続きは全て完了(契約成立)です。
    24時間以内に到着しない場合は、メールにてご連絡ください。
  • 予約受付日を含め3日以内にクレジットカード決済されない場合、ご予約は自動でお取消しとなります。
  • メール設定で着信制限をしている場合は、@or.kntct.comをドメイン受信設定に加えてください。
    ※お申込み後のご案内は、全て代表者の方へのみご連絡いたします。

<ご注意>
複数のプランにお申込みの場合、同時に複数立ち上げてお手続きすることは行わないでください。
ひとつのお申込みが済んでから、次のお申込みをしてください。同時に行うと不具合が生じる可能性がございます。

◇Please make sure to read before you apply.

** All dates and times listed on this site are in Japan Standard Time (UTC+9).**
Please check the time difference before applying.

  • Accommodation plan will be reserved on a first-come-first-served basis, not sold on lottery. When all the plans are sold out, we may stop accepting applications even before the deadline.
  • You may apply only one plan per application.
    Rooms will be single rooms for those attending alone and twin rooms for two attendees.
    When two persons apply together, you are not able to reserve single rooms for each.
  • Applications will be completed only when the credit card payment is made.
    Please prepare your credit card when you apply. (VISA, Master Card, JCB, or American Express only)

    VISA    Master Card    JCB    American Express

  • If the information is wrong or the payment via credit card fails, your application does not complete.
  • Payment can be made by credit card only.
  • If you would like to change your plan or room type (single or twin), you need to apply a new application before cancelling your original one.
    After your new application has been accepted, please cancel your old one via your "My Page".
    (It is available to cancel it via "My Page" until Friday, May 9, 2025, 12:00 noon(JST).
  • You will be able to correct the input information, other than the representative's name, yourself from your "My Page".
    (Available until Wednesday, July 9, 2025, 17:00 (JST)) Please log in to your "My Page" to review and correct if you need.
  • If you would like to stay more nights without options, contact the Accommodation Plan Desk by email.
  • We do NOT accept requests for accommodation reservations that you have made separately (booking.com, Agoda, etc.) to be used as consecutive nights in the same room as the accommodation plan reservation.
    Please contact the hotel directly about one week before of your stay and let them know that you would like to stay in the same room for multiple nights.
  • ID and password will be issued upon receipt of your application.
    You will need the ID and password to confirm your application. Please keep your ID and password.
  • An "Application Acceptance Notice" will be sent after your application is received to us.
    *Please note that upon receipt of the Acceptance Notice, the reservation has been made but the contract has not been finalized.
    If you do not receive the notice within 24 hours, contact us by email.
  • You can move to the payment procedure directly after the application or make the payment later. In the latter case, refer to the "Application Acceptance Notice" to make the payment.
    After the payment is made, a confirmation email will be sent.
    Only when you receive the confirmation email, your application is completed (The contract is concluded).
    If you do not receive the confirmation email within 24 hours, contact us by email.
  • If the credit card payment is not received within 3 days including the application date, the reservation will be automatically cancelled.
  • Please make sure that your email settings can receive the emails from @or.kntct.com.
    *Further correspondence will be sent to the contact person only.

[NOTE]
If you are planning to apply for more than one plans, do not open the application forms at the same time.
Complete an application first before you apply for another plans. If you try to apply for more than one plan at the same time, it might result in errors.


◇お申込みの手順
 
  1. 1. 宿泊プラン・ホテル選択(旅行代金表をご覧ください)及び申込人数にあった部屋タイプ
  2. 2. お申込み者情報の入力 ※2名申込みの場合は同伴者情報の入力が必要です。
  3. 3. オプション(ライブチケット(指定席)+企画展チケット)の枚数選択
  4. 4. お申込内容の確認・登録 ※ご登録のアドレスに「予約申込受付通知」が送られます。
  5. 5. お支払い(クレジットカード決済)
  6. 6. 決済完了(契約成立)※ご登録のアドレスに「申込完了通知」が送られます。
◇How to Apply
  1. 1. Select an accommodation plan and hotel (see Plan Price List) and select the room type appropriate for the number of people applying the room.
    Some hotels in this accommodation plan have smoking rooms available for selection. Please confirm your choice when you selecting your plan.
  2. 2. Fill out your information.
    *When you apply for two persons, you need to provide the information of your accompanying person.
  3. 3. Select whether you apply with option (Live ticket (specified seat) + Exhibition Ticket) or not.
  4. 4. Confirm your application and submit.
    *An "Application Acceptance Notice" will be sent to the registered email address.
  5. 5. Make payment via credit card.
  6. 6. Once your payment is made, your application contract is concluded.
    *A confirmation will be sent to the registered email address.

◇お取消し・変更について
マイページでの変更・取消しについて<代表者の変更は承れません>

【申込受付期間(4月21日(月) ~ 5月9日(金)12:00(正午)まで)可能なこと】

  • 代表者の個人情報の修正(代表者のお名前変更は不可)
  • 同伴者の個人情報の修正・変更
  • 宿泊プランの取消し(返金につきましてはメールにてご連絡ください。)
  • オプションの取消し(返金につきましてはメールにてご連絡ください。)
  • オプションの枚数変更(宿泊人数を上回る申込枚数の変更は不可)

【申込受付期間終了後(5月9日(金)12:01 ~ 7月9日(水)17:00まで)可能なこと】

  • 代表者の個人情報の修正(代表者のお名前変更は不可)
  • 同伴者の個人情報の修正・変更

上記記載のないものにつきましてはメールにてご連絡ください。

※プラン・ホテル・代表者の変更をご希望の場合は、ご希望のプラン・ホテルをお申込み受付ページにて再度予約していただき、 予約完了後にマイページにログインいただき、元の予約のお取消し処理をお願いいたします。
誤ってお申込みをされた場合もマイページにログインし、変更・取消ご希望時同様にご対応ください。

◇Changes and Cancelations
Change/Cancel on your “My Page”<We cannot accept changes to the representative.>

【Available: Application period (From Monday, April 21 - Friday, May 9, 2025, 12:00 noon (JST))】

  • Information of representative (Representative's name must not be changed.)
  • Information of accompanying persons
  • Cancelation of accommodation plan (For refunds, please contact us by email.)
  • Cancelation of option (For refunds, please contact us by email.)
  • Change the number of options (Changes to the number of tickets applied for cannot exceed the number of people accommodated.)

【Available: After Application period (From Friday, May 9, 2025, 12:01 - Wednesday July 9, 2025 17:00 (JST))】

  • Information of representative (Representative's name must not be changed.)
  • Information of accompanying persons

If you need our help with anything other than the above change/cancelation, please contact us by email.

*If you wish to change the plan, hotel, and/or representative name, please first make a new application on the application page, log in to your "My Page" after completing the application reservation, and then cancel the original reservation.
If you find mistakes in your applications, please log in to your "My Page" and follow the same steps as for make changes or cancellations.


◇オプション申込みに関する注意事項

オプションのみのお申込みはできません。
設定プランと異なる日時のオプション(ライブチケット(指定席)+企画展チケット)はお申込みいただけません。
募集期間内のオプション枚数のみの変更は受付けますが、公演日時の変更は宿泊プランからお取り直しください。
※宿泊人数を上回る申込枚数の変更はお受けできません。
オプション(ライブチケット(指定席)+企画展チケットセット)は宿泊プランの旅行契約とは別途の契約となり、旅行契約ではありません。
本宿泊プランのオプションでお申込いただけるライブチケット(指定席)+企画展チケットセットは、
募集締切日の5月9日(金)12:00(正午)以降に宿泊プランをお取消しされた場合*やオプションのみのお取消しの場合、
オプション代金(ライブチケット(指定席)+企画展チケットセット)の返金はできません。
ライブチケット(指定席)+企画展チケットセットのお渡しもできません。予めご了承の上、お申込みください。
*宿泊プランをお取消しされた場合は、自動的にオプションもお取消しとなります。


受取には公的な証明書が必要です。詳細は最終案内をご確認ください。

◇Notes on option

You cannot apply for the option only. You cannot choose the different date for live show and exhibition from your plan.
Change of the number of option tickets is available only when tickets of the same day are in stock.
*We will not accept the changes to the number of option tickets applied for cannot exceed the number of people accommodated.
When you would like to change the date, make a new accommodation plan reservation first.
The option (Live show ticket (specified seat) + Exhibition Ticket) is NOT the travel contract, which is sold on a separate agreement from the travel contract of the accommodation plan.
If you cancel your application after the deadline (Friday, May 9, 2025, 12:00 noon JST), you will NOT be able to receive the option ticket(s) (Live show ticket (specified seat) + Exhibition Ticket) and will NOT receive a refund of the ticket fee.


Please note that you will be required to show an official photo identification such as a passport to receive your ticket at the venue. Please check the final information for details.


◇お問合わせ

お問合わせはメールにてお願いいたします。
お電話でのお問合わせはご遠慮ください。

◇Contact

For inquiries, please contact us by email.
No phone inquiries.


◇個人情報の取扱いについて

弊社(近畿日本ツーリスト株式会社)の個人情報の取扱いについては、こちらをご覧ください。

◇Privacy Policy

Please click here for our company's (Kinki Nippon Tourist Co., Ltd.) handling of personal information.



【お問合わせ先】
近畿日本ツーリスト株式会社 トラベルサービスセンター東日本
『初音ミク「マジカルミライ 2025」 宿泊プラン』デスク
〒135-0062 東京都江東区東雲 1-7-12 KDX 豊洲グランスクエア 3階
TEL:0570-064-205 FAX:03-6730-3230
SENDAIプランお問合わせ先:magical2025-jp-tourdesk@or.kntct.com
営業日・営業時間:月~金 10:00~17:00 ※土・日・祝日は休業します。

※取消・変更の連絡が休業日・営業時間外の場合は、翌営業日の扱いとなりますので、あらかじめご了承ください。

※お問合わせはメールにて承ります。必ず件名に開催地(SENDAI/OSAKA/TOKYO)を入れてください。(お電話でのお問合わせはご遠慮ください。)
3営業日以内に返信がない場合、メールアドレス登録間違えや迷惑メールフォルダに振り分けられている可能性があります。
返信メールが見当たらない場合は再度お問合わせください。(迷惑メールフォルダもご確認ください)

※迷惑メール対策をされている場合、「@or.kntct.com」からのメールを受信できる設定に変更ください。

【Contact Information】
Corporate 3rd Office, Kinki Nippon Tourist Co., Ltd.
Hatsune Miku "Magical Mirai 2025" Accommodation Plan Desk
Address: 12F, 1-13 Kanda-Izumi-Cho, Chiyoda-ku, Tokyo 101-0024 Japan
Please contact us by email.
SENDAI Plan: magical2025-en-tourdesk@or.kntct.com
Office Hours: 10:00-17:00 (Mondays through Fridays) Closed on Saturdays,
Sundays and national holidays.
Please note the date and time of the cancellation will be based on the working hours.
<Inquiry>*English / Japanese Only

*If you do not receive a reply within 3 business days, you may have mistyped your email address, so please contact us again. Please check your spam box just in case.

*If you have set a limit on receiving messages, please change your settings to receive the domain of <or.kntct.com>.