◇お申込みにあたって(必ずお読みください)
- お申込みは先着順受付となります。 ※抽選ではございません。
締切日前であっても満員になり次第募集を締切らせていただきます。 - お申込みは1回につき、1プランのみお申込みいただけます。
お申込み人数が1名の場合はシングル利用のみ、2名の場合はツイン利用のみとなります。
(1回のお申込みで2名分・シングル2部屋や、1名申込みでツイン1部屋のお申込みはできません) - 同一プランにはお一人様1回までお申込みいただけます。
お一人様で同一プランを2回以上お申込みの場合はお取消しとさせていただきます。 - お申込みの完了には、クレジットカード決済が必要です。
お手元にクレジットカード(VISA、Mastercard、JCB又はAMEXのみ)をご用意の上、お申込みください。 - 入力ミスによるエラー、カード会社による決済不能の場合は、お申込みが完了しません。
- クレジットカード決済以外のお支払いはお受けできかねます。
- プラン変更および部屋タイプ(ツイン・シングル)の変更については、再度お申込みが必要となります。
再申込完了後、もとのプランのお取消しをご自身で「マイページ」からお願いいたします。(お申込締切日時の5月9日(金) 12:00 (正午)まで可能) - 代表者のお名前以外のご入力情報はマイページからご自身で修正可能です。(7月9日(水) 17:00まで可能)
マイページにログインし、ご確認・修正ください。 - オプション申込みを伴わない連泊希望については、メールにてご連絡ください。
- ご自身で別途手配いただいた宿泊予約(booking.com、agoda、じゃらん、楽天他など)を弊社の宿泊プラン予約と同室で連泊にするリクエストは弊社では承れません。
ご宿泊日の1週間前を目安に、ご自身でホテルへ直接ご連絡いただき、同室で連泊ご希望の旨お伝えください。
(お部屋カテゴリー違い等でお部屋移動が必要となる場合がございます。予めご了承ください。) - 申込ID・パスワードは、お申込み情報入力完了時に付与されます。
お申込内容の確認には、申込ID・パスワードが必要です。紛失されないようご注意ください。 - お申込みの登録が完了しましたら、「予約申込受付通知」メールが送られます。
※受付通知が送られた時点で予約はお取りできましたが、契約は成立していませんのでご注意ください。
24時間以内に到着しない場合は、メールにてご連絡ください。 - お申込みの登録に続けてお支払い(クレジットカード決済)にお進みください。
または、「予約申込受付通知」に記載のご案内を必ずお読みいただき、クレジットカード決済にお進みください。
クレジットカード決済が完了しましたら、「申込完了通知」が送られます。
通知が届きましたら、お申込みの手続きは全て完了(契約成立)です。
24時間以内に到着しない場合は、メールにてご連絡ください。 - 予約受付日を含め3日以内にクレジットカード決済されない場合、ご予約は自動でお取消しとなります。
- メール設定で着信制限をしている場合は、@or.kntct.comをドメイン受信設定に加えてください。
※お申込み後のご案内は、全て代表者の方へのみご連絡いたします。
<ご注意>
複数のプランにお申込みの場合、同時に複数立ち上げてお手続きすることは行わないでください。
ひとつのお申込みが済んでから、次のお申込みをしてください。同時に行うと不具合が生じる可能性がございます。
◇Please make sure to read before you apply.
** All dates and times listed on this site are in Japan Standard Time (UTC+9).**
Please check the time difference before applying.
- Accommodation plan will be reserved on a first-come-first-served basis, not sold on lottery. When all the plans are sold out, we may stop accepting applications even before the deadline.
- You may apply only one plan per application.
Rooms will be single rooms for those attending alone and twin rooms for two attendees.
When two persons apply together, you are not able to reserve single rooms for each. - Applications will be completed only when the credit card payment is made.
Please prepare your credit card when you apply. (VISA, Master Card, JCB, or American Express only) - If the information is wrong or the payment via credit card fails, your application does not complete.
- Payment can be made by credit card only.
- If you would like to change your plan or room type (single or twin), you need to apply a new application before cancelling your original one.
After your new application has been accepted, please cancel your old one via your "My Page".
(It is available to cancel it via "My Page" until Friday, May 9, 2025, 12:00 noon(JST). - You will be able to correct the input information, other than the representative's name, yourself from your "My Page".
(Available until Wednesday, July 9, 2025, 17:00 (JST)) Please log in to your "My Page" to review and correct if you need. - If you would like to stay more nights without options, contact the Accommodation Plan Desk by email.
- We do NOT accept requests for accommodation reservations that you have made separately
(booking.com, Agoda, etc.) to be used as consecutive nights in the same room as the accommodation plan reservation.
Please contact the hotel directly about one week before of your stay and let them know that you would like to stay in the same room for multiple nights. - ID and password will be issued upon receipt of your application.
You will need the ID and password to confirm your application. Please keep your ID and password. - An "Application Acceptance Notice" will be sent after your application is received to us.
*Please note that upon receipt of the Acceptance Notice, the reservation has been made but the contract has not been finalized.
If you do not receive the notice within 24 hours, contact us by email. - You can move to the payment procedure directly after the application or make the payment later. In the latter case, refer to the "Application Acceptance Notice" to make the payment.
After the payment is made, a confirmation email will be sent.
Only when you receive the confirmation email, your application is completed (The contract is concluded).
If you do not receive the confirmation email within 24 hours, contact us by email. - If the credit card payment is not received within 3 days including the application date, the reservation will be automatically cancelled.
- Please make sure that your email settings can receive the emails from @or.kntct.com.
*Further correspondence will be sent to the contact person only.
[NOTE]
If you are planning to apply for more than one plans, do not open the application forms at the same time.
Complete an application first before you apply for another plans. If you try to apply for more than one plan at the same time, it might result in errors.